প্ৰথম কাৰণ
ইছলাম ধৰ্ম অনুসৰি প্ৰস্ৰাৱক অপৰিষ্কাৰ বুলি গণ্য কৰা হয়। যদি প্ৰস্ৰাৱৰ এটা টোপালো কাপোৰৰ ওপৰত পৰে তেন্তে ই অপৰিষ্কাৰ হৈ পৰে আৰু সেই অপৰিষ্কাৰ কাপোৰ পিন্ধি মুছলমান ভাতৃসকলে প্ৰাৰ্থনা আৰু ধৰ্মীয় কিতাপ কোৰাণ পঢ়িব নোৱাৰে। পানীৰে ভালদৰে ধোৱাৰ পাছতহে কাপোৰখন বিশুদ্ধ হৈ পৰে। বহি প্ৰস্ৰাব কৰিলে ছিটিকি অহাৰ সম্ভাৱনীয়তা নাথাকে যাৰ ফলত কাপোৰখন অপৰিষ্কাৰ হোৱাৰ পৰা ৰক্ষা পৰে ।
দ্বিতীয় কাৰণ
ইছলামত ধৰ্ম অনুসৰি আপোনাৰ গোপনীয় অংগ প্ৰদৰ্শন কৰাটো পাপ বুলি গণ্য কৰা হয়। সেয়েহে, ইয়াক ঢাকি ৰখাটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ। যেতিয়া এজন ব্যক্তিয়ে বহি প্ৰস্ৰাৱ কৰে, গোপনীয় অংগ লুকুৱাই ৰখাত সহায় হয়। সেইকাৰণে মুছলমান ভাতৃসকলে বহি প্ৰস্ৰাৱ কৰে।
চিকিৎসা বিজ্ঞানে কি কয়?
স্বাস্থ্যৰ দৃষ্টিকোণৰ পৰ বহি প্ৰস্ৰাৱ কৰাটো সঠিক । কিয়নো চিকিৎসকে কয় যে যেতিয়া আমি থিয় হৈ প্ৰস্ৰাৱ কৰোঁ, মূত্ৰাশয় সম্পূৰ্ণৰূপে খালী নহয়। যাৰ ফলত মূত্ৰাশয়ত কিছু প্ৰস্ৰাৱ ৰৈ যায় আৰু পিছত ই বৃক্কলৈ ঘূৰি যায়। ইয়াৰ দ্বাৰা সংক্ৰমণ আৰু বৃক্ক সম্পৰ্কীয় ৰোগৰ আশংকা বৃদ্ধি হয় । অৱশ্যে, এই স্থিতিত অধিক সময় লাগে। কিন্তু যদি আপুনি মূত্ৰাশয় সম্পৰ্কীয় কোনো ৰোগ নিবিচাৰে, এই স্থিতিত বহি প্ৰস্ৰাৱ কৰাটো লাভদায়ক হব পাৰে ।
আনহাতে কিছু পৰিস্থিতিত থিয় হৈ পেছাব কৰাটোও লাভদায়ক হব পাৰে । মূত্ৰাশয়ৰ সৈতে সম্পৰ্কিত এনে বহু ৰোগ আছে যিবোৰ কেৱল সংক্ৰমণৰ জৰিয়তে বিয়পিত হয়। গতিকে ৰাজহুৱা শৌচালয় বা কাৰ্যালয়ৰ শৌচালয়ত বহি প্ৰস্ৰাৱ নকৰিব। এনে অৱস্থাত প্ৰস্ৰাৱ কৰিলে বীজাণুবোৰ সোনকালে সংক্ৰমিত হ'ব পাৰে। গতিকে এনে পৰিস্থিতিত থিয় হৈ প্ৰস্ৰাৱ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰাটো লাভদায়ক ।
টোকা: এই প্ৰবন্ধত দিয়া তথ্যবোৰ গৱেষণাৰ ওপৰত আধাৰিত। আমি দাবী নকৰোঁ যে সেইবোৰ সম্পূৰ্ণৰূপে সঁচা আৰু সঠিক, আৰু সেইবোৰ চেষ্টা আৰু গ্ৰহণ কৰাৰ আগতে সেই ক্ষেত্ৰৰ এজন বিশেষজ্ঞৰ পৰামৰ্শ ল'ব লাগিব।
No comments:
Post a Comment